Prima pagină > Uncategorized > O domnisoara la PECO …

O domnisoara la PECO …

Acum cateva zile veneam de la Babadag la Constanta cu microbuzu,si la intrare in Constanta soferul a oprit la Peco sa alimenteze.In timp ce baga el acolo motorina , am zarit o domnisoara care se chinuia sau ma rog.. vreia sa bage benzina in buburuza ei (Peugeot) . Am stat vreo 2 minute,am privit-o cum se invartea pe acolo , m-am gandit sa o filmez ,pana am scos telefonul pana sa incarcat .. intr-un sfarsit am inceput s-o filmez (din pacate 1 minut si ceva pentru ca numai aveam memorie:-D) si ea se tot chinuia.. ba chiar a vb si la telefon , probabil si-a sunat prietenul sa-l intrebe ce culoare are pompa de la care ea trebuie sa alimenteze.Dupa ce am terminat de filmat ea tot se chinuia…dupa inca 2 minute a scos capacul de la rezervor .. si .. si .. atunci am plecat eu din Peco .. probabil ca saracuta domnisoara s-a mai chinuit un pic,dar nu`i problema.. omul din greseli invata ! Deci dragi angajati ai benzinariei va rog frumos cand mai vedeti fete care stau in peco mai mult de 10 minute,ajutati`le.:-D Uitati si voi filmuletul …

Categorii:Uncategorized
  1. Martie 6, 2009 la 11:25 pm

    diiileeess:)))…shoferitza nomber one :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

