Prima pagină > Uncategorized > Romania – Serbia

Romania – Serbia

In aceasta seara ( 28.03.2009 ) a avut loc asteptatul meci Romania – Serbia … care cred ne-a dezamagit pe toti . Am luat bataie acasa cu 2-3 , ne-am dat un autogol .. suntem buni .. tot asa !!! adio mondiale 2010 … asta e .. avem toata viata inainte vorba aia 😀 uitati si niste poze si vreo 2 filmulete de pe stadion , ca din pacate am asistat la acest meci ! „hai” ROMANIA !

^ Cand au izbucnit Sarbii la primul gol al lor ^

^ Atmosfera de pe stadion ^

^ Tabela 😐 ^

^ Specific Romanului – imbulzeala ^

^ Stadionul FULL ^

Categorii:Uncategorized
  1. puiu
    Aprilie 1, 2009 la 7:09 pm

    BAi apar si eu in poze:))) sunt vedeta.bine ca apar aici si nu pe cocalari de babadag:D… misto pozele:) dar pacat ca am luat bataie.stii vorba aia..noi la mondiale..steaua in chiampions league:)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

