Prima pagină > Uncategorized > Liceul Moisil are blog ?

Liceul Moisil are blog ?

Am gasit la status la cineva adresa  http://moisilist.com si am intrat sa vad care e treaba , da renumitul liceu ( la care toata lumea incearca sa intre ) are blog . De mult cica , dar eu acuma il vad . M-am uitat peste albumele cu bobocii de anu asta , printre care si vreo 4 fosti colegi de generala. M-am uimit cand am vazut ca pe unul dintr-o clasa de a9a il chema … POPA ALEXANDRU ala se pare era locul meu , dar altcineva mi l-a furat :)) Succes cu blogu dragilor !

Categorii:Uncategorized
  1. florinbuli
    Aprilie 6, 2009 la 6:43 pm

    liceu de shefi…plm 😉

  2. alecsu
    Aprilie 6, 2009 la 8:26 pm

    dacum :))

  3. Aprilie 7, 2009 la 1:58 pm

    iti zic eu ca nu vroiai sa o ai ca diriginta pe Agache 😉 ..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

