Prima pagină > D`ale mele > Ce fac ?

Ce fac ?

Ce sa fac .. e sambata seara , sunt obosit , azi am muncit cu privirea . Totusi este si asta o munca nu ? acuma stau tolanit si depravat in scaunul de la birou .. scriu pe blog , mie lene sa fac baie , dar totusi vreau sa ies in oras , sa ma distrez , numai  beau .. iau pastile , sunt vai de capul meu si tot mai postez de dragul .. wordpressului :)) cu regret va spun ca ma duc sa fac baie .. mananc un mar , ca ma freaca mama la cap  ca cica domne`are vitamine :)) ma imbrac si plec .. sper sa ma intorc acasa in aceiasi stare in care am plecat . Numai bine si distractie placuta in seara asta 😀

Categorii:D`ale mele
  1. Marius
    Mai 31, 2009 la 8:59 am

    Nu manca mere(fructuri) pe stomacu` gol!!! Asta daca nu vrei sa te omoare stomacu;)).

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

