Prima pagină > D`ale mele > Cum sa fii cool in clasa a9a

Cum sa fii cool in clasa a9a

Am aflat si noi astazi de campania ” Cum sa fii cool in clasa a9a” . Cum am aflat ? pai au venit niste domni la noi la liceu cu niste tabele , trebuia sa-ti scrii numele , semnatura si adresa de email si primeai gratuit un plic in care era un CD si un pliculet de sampon 😀 . Ma gandeam cand l-am primit ca o fi vreo prostie , mai mult pentru reclama ca pe plic scria Gillette,Braun,Wella etc.  Am fost nerabdator sa ajung acasa sa vad continutul Cd-ului . Ce pot sa zic este ca m-a impresionat intr-un mod placut , deoarece acolo avem date multe sfaturi , de care unii nici nu tin cont . 🙂 Am vizualizat si eu slide-ul in care cativa adolescenti ne dadeau sfaturi . Interesanta treaba . Uitati si site-ul oficial :

http://a9a.ro

Categorii:D`ale mele
  1. Iunie 3, 2009 la 10:02 am

    Sincer mam uitat si eu pe pagina … sfaturile sunt ok in mare parte … dar este doar o mare reclama la produsele respective … dsi sunt folositoare …

  2. Martie 27, 2010 la 8:38 am

    ce sa zik fr

  3. cata
    Martie 30, 2010 la 8:28 am

    pana la urma ce e pe cd ala nenorocitt ca nam unde sal vad, spuneti si voi mai multe, sal

  4. Adrian
    Aprilie 17, 2010 la 7:28 am

    Pai… foarte interesant acest cd incredintat tuturor copiilor din liceul in care fac parte. Sunt multe chestii pe care nu le respectam zilnic ca de exemplu : „nu mancam sanatos de acasa mancarea gatita , eu ca toti cei lalti copii mergeam la magazin si luam tot felul de cartofi prajiti care contin coloranti , e-uri , etc…”
    Acuma respectand si ultimele nautati despre cum sa imi pot recastiga energia zilnica ca orice copil imi pot provoca prietenii fie de la scoala fie de acasa la anumite concursuri sportive ca de exemplu „fotbal , intreceri , plimbari cu bicicleta… etc ” si altele mult mai interesante si mai distractivede decat statul pe calculator .
    sunt foarte cool sfaturile urmatile si voi ;D!…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

