Prima pagină > D`ale mele > Plaje in culori uimitoare

Plaje in culori uimitoare

M`a intrebat mai de mult cineva ce culori poate avea o plaja , am gasit ceva interesant 😀

Sursa poze: flickr

Deci unde mergeti vara asta ? 😀

  1. Iunie 3, 2009 la 10:03 am

    Arata bestial toate 😀 … ce bine ar fi intr-un loc exotic cu plaja alba 😀 …

  2. Iunie 3, 2009 la 5:19 pm

    Sunt superbe toate…ce pot sa zic mai mult, eu care sunt o mare admiratoare de peisaje? 🙂
    Merci de comentarii,si da nu ma deranjeaza,eu te-am adaugat deja la mine.

  3. alex
    Iunie 1, 2010 la 1:48 pm

    suuuuuper tare pacat ca cele de la noi sunt pline de gunoaie:((

  4. alex
    Iunie 1, 2010 la 1:49 pm

    =((

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

