Prima pagină > D`ale mele > Primea mea leapsa

Primea mea leapsa

Asta este prima mea leapsa si este preluata de la ” Make a Wish „ . Este ceva mai simplu deci .. 

o floare: trandafir
anotimp: vara
culoare: albastru si .. roz ( ohh )
animal: pitbull a.k.a catel
obiest vestimentar: conversi
piesa de mobilier: birou
piesa muzicala: Kat de  Luna – Love Me Leave Me
vers:  “Am nevoie doar de tine, de lovele si de zile”
obiect: laptop
instrument muzical: orga
copac: cires
oras: Constanta
persoana publica: Elena Basescu
carte: ‘pacala’ (este singura citita)
fel de mancare:frigarui 
super-erou: Chuck Norris
fenomen al naturii: tunetul 
masina: Mitsubishi Lancer
fruct: nectarine
bautura: Peroni
o parte a corpului: sani
film: ‘How High’

 

Nu predau nimanui leapsa , cine vrea s`o ia !

Categorii:D`ale mele
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

