Prima pagină > D`ale mele > Ne batem pe cultura

Ne batem pe cultura

  In urma cu ceva timp (25 mai) ziarul                      ” Adevarul ” a lansat ” Colectia Disney  Clasic ” in  care un numar de 12 carti erau  distribuite impreuna cu ziarul Adevarul . La  noi in Romania ca de obicei , totul este  aranjat , se fura etc. Vream zilele trecute sa  cumpar volumul 2 si anume ” 101 Dalmatieni  ” pentru soramea de la unul dintre  chioscurile de la noi din Babadag . Raspunsul  a fost destul de sincer .. ” NUMAI AVEM ” . I-  am zis vanzatoarei ca pentru urmatorul  volum sa-mi aduca si mie urmatoarea carte  ca o sa vin sa o iau , zic macar asa poate mai  apuc o carte din cele 12 . Doamna mi-a zis ca  nu poate sa aduca mai mult de 3-4 carti ( nu stiu de ce ) si ca si alea sunt deaja rezervate . In fine .. nervos o intreb , as putea sa cumpar si eu macar 2 -3 carti din tot volumul ? sau trebuie sa ma duc la redactia ziarului ca sa-mi cumpar una , din nou primesc un raspuns .. ” bun” . Sa stiti ca eu nu pot sa va zic de acuma ce si cum si mai bine a-ti reveni dumneavoastra peste 2-3 saptamani cand v-a aparea urmatoarea carte.Fericire maxima pe mine . Ajung acasa fuga pe Gugal sa ma interesez daca numai la noi se poate asa ceva sau peste tot , raspunsul m-a intristat , toata lumea e disperata sa cumpere copiilor carticelele ilustrate . Pe forumul ziarului Adevarul toata lumea se plange de acelasi lucru , ca s-au tiparit prea putine carti si ca si cele

care sunt deaja prin toate chioscurile si librariile sunt rezervate . Deci da ! in Romania in secolul 21 te bati pentru niste carti , adica pentru cultura ta sau a copiilor tai . Sunt dezamagit deoarece nu cred ca am sa fac rost de prea multe carti din aceasta colectie , dar le-am gasit undeva  , mai exact pe librarie.net dar la un pret cam mare parerea mea , cu ziarul Adevarul le cumparam undeva la 12.00 lei iar aici pretul difera intre 28.00 si 35.00 de lei . Nu ramane decat sa speram ca poate vom prinde una sau doua carti . Asta e ! Cum spunea cineva :           ” TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL ! „

Categorii:D`ale mele
  1. Iunie 15, 2009 la 3:04 pm

    Initiativa e buna daca ne gandim, poate asa isi mai arunca 3/4 ochii pe cateva pagini, ca daca sunt luate doar ca sa dea bine in biblioteca ca au toate aceeasi culoare…mai bine nu. Iar din pacate eu am auzit pe multi spunand ca de aia le cumpara.Asa ca da…ajungem tot de unde am plecat, adica alergam cu pasi uriasi sa iesim castigatori la concursul „Tara analfabetilor”, trist dar adevarat.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

