Prima pagină > D`ale mele > Despre Fast Food-urile de prin Constanta

Despre Fast Food-urile de prin Constanta

Vreau sa vorbesc putin despre fast food-urile din C-ta , sau mai exact despre unu care m-a ” marcat ” .

Eram azi prin Tomis 3 ( pe langa Autogara) cu tata ,  si pe caldura aia mare ( 30 de grade cred) am zis sa bem ceva rece si sa manancam ceva ca ne zghioraiau matele . Daca tot eram pe acolo stiam eu un Fast Food la care nu mancasem niciodata , deci nu stiam cum era . Bun si facut , am intrat inauntru , o caldura de nu puteai sta 5 minute . In fata era o lada sau ca un fel de frigider ( numai ca asta o tinea calda) in care era expusa mancarea , si pe geam scria ” Meniu Pulpa – pulpa pui , chifla , sala de varza – totul la 5 lei ” . Tata cand a vazut a zis ca isi cumpara meniu desta , eu eram cu gandul de mai inainte la un kebab . Eu mi-am comandat kebabul , iar tata meniul , plus ca am mai cerut si un Nestea la 0,5 care costa in jur de 4 lei . Cand intrebam cat costa , 18,5  Ron ni s-a raspuns . Am intrebat vanzatoarea daca este sigura de suma , si a zis ca : ” Kebabul este 5 lei ( bun pana aici ) , Nestea este 4 lei ( iarasi este bine ) , iar meniul este 9,5 lei ( cum asa ?? ) . Problema nu era ca atat costau , problema era ca acolo scria mare cat casa mea MENIU PULPA – 5 LEI  . Ii zic vanzatoarei de ce costa atat cand acolo scrie altceva ? ea imi raspunde foarte calma ” pai nu domnule ca nu mi-ati cerut meniul special , dumneavoastra a-ti vrut meniul pulpa ” , pai si doamna cum meniul special cand acolo scrie clar pentru orice chior ” 5 lei ” . In fine,nu mi-a mai dat un raspuns , eu tot bolboroseam cu tata ca daca sun la OPC dispare aia cu tot cu magazin . Toate bunicele , hai sa mergem la masa ca mancam , afara masute cu picior inalte ( vreo 6 la numar ) si dintre care numai 2 aveau scaune. Nu conteaza stam in picioare , numai sa mancam odataa !!!! Mancam noi ce mancam , cand deodata simt ceva la picior , cand ma uit un caine . Era cred lihnit de foame si scotea limba la mine , i-am dat o bucata de paine , a mancat-o repede , el mai vroia dar mie imi era foarte foame si nu am mai stat dupa el . Cand ma uit la masa cealalalta vad o pisica zgribulita care astepta si ea ceva de mancare , ma uit la intrare pe terasa , patronul batea o tiganca ca intrase inauntru . Ce sa va zic , deabia mai intra kebabul ala …

Numai la noi in Romania se intampla asta , si nimeni nu face nimic !

  1. Iunie 19, 2009 la 6:00 pm

    super faza… ma rog intelegi ideea, dar vreau sa zic ca si eu am patit sa vad un pret si sa aud altul:m-am dus in piata sa-mi cumpar musama sa imbrac rafturile din camara, si am gasit una sa-mi placa la 10 RON metrul. O chem pe vanzatoare, taie imi pun bucata in sacosa si la final imi zice:”Face 30 RON”, la care eu am zis ca-mi cade cerul pe mine ca afara scria clar alt pret.I-am zis ce si cum la care ea:”pai s-a scumpit dar am uitat sa modific pretul pe bilet”. Am dat sa plec si patroana care auzise toata faza(probabil in ideea ca sa nu ma auda cineva cum fac gura p’acolo si sa piarda clienti) a venit si a zis ca nu ma costa 30 ci 10 ca e greseala lor ca nu au schimbat…bla bla bla. Deci ideea e ca in tara asta toti incearca sa ne fura dar ce e mai rau e ca se face pe fata direct si daca merge merge. Deci am asa o scarba incat cred c-o sa merg in oras la cumparaturi cu bacsul de lamai dupa mine…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

