Prima pagină > D`ale mele > Rusoaicele cele mai ” tunate „

Rusoaicele cele mai ” tunate „

Totdeauna mi-au placut rusoaicele , cand ma gandeam la o rusoaica imi inchipuiam frumusetea intruchipata . Rusoaicele sunt loc . 2 dupa romance la frumusete , dar se pare ca cele mai multe care nu au ce arata in materie de sani/buze se „tuneaza” chiar de la o varsta frageda si de cele mai multe ori rezultatul este o femeie hidoasa/creatura/maimuta .

Ce ziceti de astea ?

Acum dute in Rusia si fa-ti o prietena ! 😀

Categorii:D`ale mele Etichete:, , ,
  1. miha89
    Iunie 26, 2009 la 12:21 pm

    Una si-una 😡

  2. mihai7
    Iulie 11, 2009 la 9:55 am

    Doamne fereste ce fete pot sa aiba. In mintea lor s’or crede frumoase

  3. anonim
    Iunie 27, 2010 la 2:36 pm

    ultima parca are fata de porc :))=))=)) vai de capu lor

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

