Prima pagină > D`ale mele > Oameni fara viitor

Oameni fara viitor

La postul asta niste creaturi mi-au lasat niste comenturi  ” frumoase ” . Nu inteleg de ce lumea e atat de retardata si cand vine vorba de ceva mai serios. In acel post am scris ca si baiatul de pe bancheta din spate a murit , deoarece cativa de prin constanta mi-au spus asta , nu eram sigur , dar au venit cativa pe blog si au inceput sa-si bage ca dau eu stiri proaste , adevarul asta e ca nu stiam sigur dar nici chiar sa-ti bagi asa aiurea . Ce pot sa zic decat sa se faca baiatul bine , RIP pentru cei doi , iar pentru comentatori le doresc o turma de oi .

  1. Bybyy
    August 10, 2009 la 6:36 pm

    Cei 2 din fata se numesc Cristy si Radu [Ceaky] si cel din spate :p Mazy 😉 erau prieteni cu mine si tu nu aveai de unde sa stii daka au murit toti 3 sau doar 2 .. Nu am stiut noi care ii cunosteam de ceva ani pe Ceaky il cunosteam din cls 1 😉 si am ramas shokata knd am auzit … Kat despre baiatul de pe bancheta din spate este la Bucuresti nu se stie nimic despre el deci … nimeni nu cred ka ar trebui sa comenteze la adresa a ceea ce ai spus tu :p !

    Condoleantse familiilor 🙂 si celor kre ii cunosteau pe Cristy si pe Ceaky … R.I.P

    Cat despre cei kare comenteaza 🙂 Nu cred ka a vrut sa zica asta 😉 a fost o greseala nu avea de unde sa stie ! asja ka numai saritsi de cur in sus 🙂 Ok ? Calm down 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

