Dacia SUV

Aud peste tot ca cica Dacia SUV e o masina superba si ca se asteapta comercializarea si in Romania . Am vazut cateva poze cu masina dar nu mi se pare foarte reusita .

Via DaciaClub

Categorii:Stiri si balarii Etichete:, ,
  1. florinbuli
    Iulie 3, 2009 la 1:59 pm

    Vrum vrum…vreau sa ma dau cu suv`ul de 10000 de eurasi :X

    • alecsu
      Iulie 3, 2009 la 3:27 pm

      hai ma ca e naspa 😐

  2. florinbuli
    Iulie 3, 2009 la 2:03 pm

    Imi place grila fata, am uitat sa specific :).

  3. cristian
    Iulie 9, 2009 la 9:38 am

    ce rahat ai mai pus si cocioaba asta pe blog..?:-?

  4. mihai7
    Iulie 11, 2009 la 9:43 am

    Un rahat, ca toate masinile de la Dacia.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

