Prima pagină > Ce recomand ! > The last house on the left [ 2009 ]

The last house on the left [ 2009 ]

IMDB rating : 6,9/10

The last house on the left ( Ultima casa pe stanga ) l-am vizionat astazi deoarece multa lume il lauda. In film este vorba de doua adolescente pe nume Mari si Paige care sunt prinse , maltratate si violate de catre o banda de infractori . Dupa ce Paige este injunghiata si nu mai are scapare , Mari incearca sa fuga innotand , dar unul dintre infractori o impusca . Banda de hoti incercand sa se ascunda de politie se adapostesc pe timpul furtunii in casa parintilor lui Mari fara acestia sa stie ca indivizii i-au atacat fiica. Mari slabita de puteri si tarandu-se a ajuns acasa aproape moarta . Parintii ei si-au dat seama ca  ” musafirii nepoftiti ” i-au facut asta ficei lor si au inceput sa-i omoare pe infractori pana cand a ramas doar baiatul unuia dintre ei , caruia ii place de Mari si care ii ajutase pe parintii fetei sa-si dea seama ca tatal sau respectiv unchiul sunt atacatorii fetei . Filmul este foarte reusit . Merita vazut .

Trailer :

  1. mihai7
    Iulie 11, 2009 la 9:42 am

    L-am vazut si eu. Sincer mi se pare o imbecilitate iar subiectul este extrem de slab si infantil.

  2. Septembrie 9, 2009 la 12:46 pm

    mi-a povestit si mie cineva de filmul asta, dar trailerul de aici m-a convins ca trebuie vazut. Thanks!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

