Prima pagină > D`ale mele > Mi-a venit tricoul

Mi-a venit tricoul

Zilele trecute mi-am comandat un tricou de AICI , astazi mi-a venit si imi place.Va recomand si voua 😀

Categorii:D`ale mele Etichete:, ,
  1. Iulie 9, 2009 la 8:38 pm

    Mijto tricou … eu am avut unu din Amsterdam cu Fibra optica si se aprindea frunza la el era la baterie … rupea tot … dar lam vandut …

  2. Iulie 10, 2009 la 1:23 pm

    Fain, dar eu am gasit mai ieftin 😀 (ce-i drept in Bucuresti…) Oricum, sa-l porti sanatos 🙂

  3. mihai7
    Iulie 11, 2009 la 9:29 am

    Super tricou, trebuie sa imi fac si eu unul

  4. CLICk
    Iulie 11, 2009 la 2:48 pm

    sa-l porti sanatos la scoala

  5. Iulie 21, 2009 la 11:51 pm

    de unde l’ai luat?

  6. Iulie 21, 2009 la 11:53 pm

    chior m’a facut mama, asta e

  7. August 11, 2009 la 9:58 pm

    Multumim pentru link, ma bucur ca ti-a placut. In curand voi face o pagina speciala in site cu bloggeri si utilizatori twitter care au cumparat de la noi, daca ai o poza imbracat in el ar fi si mai bine 🙂

    Spor!

    • alecsu
      August 13, 2009 la 5:43 pm

      NPC , deocamdata nu am poza imbracat , dar poate o sa fac . Numai Bine !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

