Prima pagină > Ce recomand !, D`ale mele > Matiz tunat sau avion ?

Matiz tunat sau avion ?

Voi a-ti mai vazut vreun matiz tunat ? in adevaratul sens al cuvantului ? eu nu , de cat cacaturi dealea cu prelungitoare de bari si niste amarate de jenti . Acest matiz este mai special , si parerea mea ca arata foarte bine pentru o masina ca aceasta 😀 Uitati si niste poze , omu’ cere 8000 de euro pe el 🙂

  1. Septembrie 29, 2009 la 4:33 pm

    sia bagat banii degeaba in ea … ca tot jeg de masina e …

    • radu
      Mai 9, 2010 la 6:15 pm

      ia la mule ba..ma sugi de pula..masina asta e super masina..

  2. liviu
    Octombrie 1, 2009 la 5:34 pm

    stropinele esti tu varza masina e super bv lui, bafta la vanzare daca era a mea nu o vindeam niciodata e super!!!!!!!!!

  3. alecsu
    Octombrie 14, 2009 la 10:12 pm

    Nu stiu de ce zici ca este jeg ? un matiz este foarte bun , consum mic ( 5 mixt ) si e mic , gasesti locuri de parcare .. sau poate ai tu fonduri puternice 😀

  4. lopezz
    Octombrie 18, 2009 la 5:42 pm

    e prea smecher matizu asta .si k sa stiti si voia stia cu bmw-uri cu chesti .baiatu asta cred k are si pe la motor cva daka dati pe youtube la matiz tunat .etc gasiti video cu masina turata . cva de genu matiz pig .cva de genu si gasiti . si degeaba va dati voi mari cu motoarele de 200 de cai nujc e. pe asta daka are motor de 1 litru turbo 130 de cai kre se poate obtine si nu e foarte greu da ceata la kteva bmw-uei cuc are suferiti .ganditiva si voi 130 de cai pe 800 de kg este echivalentu la un bmw 200 de cai pe 1 tona jumate 2 ,deci calculati :* in 2-3 ani o sa o vedeti si pasta mam apucat deja de masina

  5. Noiembrie 25, 2009 la 7:53 pm

    Am si eu un Matiz, dar parca nu seamana cu asta. Si nu e jeg, cum zice cineva, mai sus!

  6. Adda
    Martie 2, 2010 la 2:57 pm

    Macar sa ai tu, Mr. Stropinel, ambitia lui ca sa reusesti sa faci o masina ca asta..daca n-ai nimic interesant de spus mai bine taci..eu am vazut si in realitate masina si trebuie sa recunosc ca e o bijuterie..bravo lui..decat sa-ti cumperi o masina de fitze cu o herghelie de cai, mai special si mai frumos e sa iei o masina mai slabuta si sa o faci dupa bunul tau plac..daca mai si iese cu bun gust..e bestial..bravo XXL

  7. michael
    Martie 15, 2010 la 6:37 pm

    defapt pretul este de 5500 EURO

  8. yo
    Mai 1, 2010 la 10:07 am

    Tiganie.

  9. saa
    Mai 3, 2010 la 11:25 am

    a aparut si la promotor:D

  10. chinezu
    Iulie 25, 2010 la 9:53 pm

    ba stopinel chiar esty varza nu sti ce ii masina chiar ii o masina beton si io dak as fi avuto la cum arata mai bn dute si culcate k esty varza ma

  11. manowar99
    August 10, 2010 la 8:58 am

    masina e prea mijto as cumpara-o

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

