Prima pagină > Ce recomand ! > Cat de beat poate fi un individ ?

Cat de beat poate fi un individ ?

Din cenaclul ” nu pot trai fara bautura” va voi prezenta un prototip de om beat , sincer asa ceva nu am mai vazut , probabil ca trebuie sa bei 20 de litri de vin sa ajungi asa . Eu m-am distrat foarte tare 😀

  1. Mihale Mihai
    Octombrie 18, 2009 la 8:32 pm

    =)) =)) =)) Foarte foarte tare. Cred ca e cel mai tare betiv de pe planeta.

  2. Octombrie 31, 2009 la 1:56 pm

    :)) foarte bestial … mam spart de ras …

  3. Decembrie 9, 2009 la 9:56 pm

    Buna,stiu ca am absentat f. mult dar am avut 3484656 necazuri si multe nici macar nu s-au terminat dar oricum de 2 zile am revenit.Cat despre „beutura” :)) e criminal, ce sa-i faci asta-i strea naturala a multora in ziua de azi din pacate …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

